Kaivos- ja louhintajaoston syysretki 2017

21.09.2017 - 22.09.2017

Ilmoittautumisaikaa Vuorimiesyhdistyksen Kaivos- ja louhintajaoston syysretkelle 2017 jatkettu 20.8.2017 asti

Parahin Vuorimies!

Kaivos- ja louhintajaosto järjestää perinteisen syysretken 21.–22.9.2017. Tänä vuonna retkeilemme kotimaassa ja pääsemme tutustumaan mielenkiintoisiin kohteisiin Etelä-Suomessa. Matkakohteina ovat Länsimetron Sammalvuoren varikko, Otaniemessä Aalto yliopiston koetunneli ja ST1:n Deep Heat -projekti, Palin Graniitin tarvekivilouhimo Ylämaalla sekä Nordkalkin Lappeenrannan kaivos.

Kokoonnumme torstaina 21.9.2017 kello 10.00 retkihotelliimme Radisson Blu :hun Otaniemessä (Espoossa), jossa saamme katsauksen tuleviin kalliorakennushankkeisiin ja nautimme lounaan. Tämän jälkeen lähdemme bussilla kohti Länsimetron Sammalvuoren varikkoa. Isäntänä toimii Kalliorakennus-Yhtiöt Oy. Seuraavaksi suuntaamme kohti Otaniemeä, jossa vierailemme koetunnelissa kuulemassa Aalto yliopiston tuoreet kuulumiset sekä käymme tutustumassa ST1:n geotermisen lämmön Deep Heat -työmaahan. Illan päättää juhlaillallinen Kalastajatorpalla.

HUOM! Koska osallistujia on eri puolilta Suomea, hoitaa jokainen itse omatoimisesti tulonsa Otaniemeen!

Perjantaina 22.9.2017 aamiaisen nautittuamme hyppäämme bussiin (n. klo 7.00) ja siirrymme Ylämaalle Palin Granitin tarvekivilouhimolle. Tiedontarpeiden täytyttyä jatkamme matkaa kohti Lappeenrantaa, jossa nautimme lounaan ja käymme tutustumassa Nordkalkin kalkkikaivokseen. Retken päätteeksi palaamme lähtöruutuun Otaniemeen.

Syysretkelle pääset perinteiseen tapaan ilmoittautumalla ajoissa, maksamalla osallistumismaksun ajoissa ja ilmoittamalla järjestäjille missä ja miten liityt joukkoon. Kaikki tarvittavat varusteet vierailuille saadaan paikanpäältä!

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti viimeistään sunnuntaina 20.8.2017 osoitteessa www.vuorimiesyhdistys.fi

Retkelle mahtuu enintään 25 henkeä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistumismaksu riippuu siitä, että haluaako majoittua retken ajan yhden hengen huoneessa vai jakaa huoneen ja majoittua näin ollen kahden hengen huoneessa. Voit halutessasi myös osallistua ilman järjestettyä majoitusta tai osallistua vain jommallekummalle päivälle. Hinnat ovat seuraavat:

• Majoitus yhden hengen huoneessa 340 €
  • Majoitus kahden hengen huoneessa 280 €
  • Ei majoitusta tai vain toinen retkipäivä 220 €.

Hintaan sisältyvät kuljetukset, yöpymiset ja retkiohjelmassa mainitut ateriat juomineen.

Retki voidaan peruuttaa, mikäli 20.8.2017 mennessä ilmoittautuneita on alle 20 henkilöä. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisajan jälkeen tapahtuneista peruutuksista veloitetaan retken koko hinta. Retkelle mahtuneille sekä mahdollisille poistippuneille ilmoitetaan asiasta elokuun loppuun mennessä.

Kaivosjaosto myöntää matkalle yhden nuoren jäsenen stipendin, joka kattaa retkiohjelman mukaiset kustannukset kokonaisuudessaan. Vapaamuotoinen stipendihakemus tulee palauttaa viimeistään 20.8.2017 osoitteeseen visa.myllymaki@yit.fi. Hakijoille ilmoitetaan päätöksestä elokuun lopussa.

Vahvistuksen saaneiden on maksettava osallistumismaksunsa 25.8.2017 mennessä Vuorimiesyhdistyksen tilille: Tapiola IBAN: FI92 3636 3002 0728 17 / BIC: SBANFIHH.

HUOM! Merkitkää maksuihin viitteeksi lyhenne KAISYYS, sekä RETKELLE LÄHTEVÄN HENKILÖN NIMI (esim. kaisyys matti meikäläinen)

Antoisaa syysretkeä ja tapaamistamme odotellen!

Kaivos- ja louhintajaoston puolesta,

Mari Halonen

Tiedustelut

visa.myllymaki@yit.fi

Tagit:

Liitetiedosto:

Halutessasi majoituksen 1 hengen huoneessa kirjaa: 1hh. Halutessasi majoituksen 2 hengen huoneessa kirjaa: 2hh. Mikäli et tarvitse majoitusta kirjaa: ei majoitusta.
Kirjaa kummalle retkipäivälle osallistut: torstai 21.9. tai perjantai 22.9.
Kirjaa tähän missä liityt joukkoon, mikäli et ole mukana alusta asti torstaina 21.9. klo 10.00 Radisson Blu hotellilla Otaniemessä