Sovelletun geofysiikan neuvottelupäivät

21.11.2017 - 22.11.2017

Sovelletun geofysiikan XXI neuvottelupäivät järjestetään Kuopiossa 21.-22.11.2017. Kokouspaikkana on Sokos hotelli Puijonsarvi.

Osallistumismaksu (85 €) sisältää kokousohjelman lisäksi lounaan ja kahvin molempina päivinä.

Kokoukseen ilmoittautumiset tehdään sähköpostitse Ilkka Lahdelle (ilkka.lahti@gtk.fi) viimeistään maanantaina 6.11.2017. Ilmoittautumisen yhteydessä mainitaan osallistujan nimi / yritys, mahdollisen suullisen esitelmän tai posterin aihe sekä halukkuus osallistua yhteiselle illalliselle jossain paikallisessa ravintolassa (yhteinen pöytävaraus omakustanteista illallista varten). Postereita voidaan ottaa rajattu määrä. Varmista, että saat vahvistuksen ilmoittautumisesta.

Osallistumismaksu (85 €) maksetaan Vuorimiesyhdistys Ry:n tilille (S-Pankki, IBAN FI92 3636 3002 0728 17). Viestikenttään tiedoksi "Neukkarit/Osallistujan Nimi").

Majoituksen jokainen varaa itse. Osallistujille on varattu huoneita hotelli Puijonsarvesta seuraavilla hinnoilla

• standard 1-hengen huone 110,00€/vrk
  • standard 2-hengen huone 130,00€/vrk
  • superior huoneen lisämaksu 20,00€/vrk
  • saunallisen superior huoneen lisämaksu 35,00€/vrk

Majoitushinnat sisältävät runsaan aamiaisen sekä asiakassaunan ja kuntohuoneen vapaan käytön. Varauksen yhteydessä käytetään tunnusta VMY. Huonevaraukset on tehtävä viimeistään 12.11., p. 010-7629500 tai s-postitse sales.kuopio@sokoshotels.fi

Abstraktin pituus on 1 - 4 sivua, mukaan lukien kuvat ja lähdeluettelo (Fontti Arial 12 pt, otsikko 18 pt ja väliotsikot 14 pt, marginaalit 2.54 cm). Abstraktit toimitetaan MS word tiedostona viimeistään 6.11 (ilkka.lahti@gtk.fi). Kokousohjelma lähetetään osallistujille n. viikko ennen kokousta.