Sovelletun geofysiikan neuvottelupäivät 2019

25 varastossa

Pidän esitelmän (n. 15-30 min) :

Osallistun illalliselle (omakustanteinen) :

tuotetunnus (SKU) Sovelletun geofysiikan neuvottelupäivät 2019 Osasto:

Kuvaus

HUOM! KOKOUSPAIKKAKUNTA ON VAIHTUNUT!

Sovelletun geofysiikan XXII neuvottelupäivien paikkaa jouduttiin vaihtamaan, koska Hotelli Malmikumpu lopettaa toiminnan. Kokous järjestetään Rovaniemellä 19.- 20.11.2019. Kokouspaikkana on Sokos Hotel Vaakuna, kokoustila Tokka.

Osallistumismaksu (85 €) sisältää kokousohjelman lisäksi lounaan ja kahvin molempina päivinä. Omakustanteinen illallinen nautitaan myöhemmin ilmoitettavassa ravintolassa (vapaaehtoinen). Osallistumismaksu ei sisällä majoitusta. Osallistujat hoitavat majoituksensa itse.

Kokoukseen ilmoittautumiset ja maksu tehdään Vuorimiesyhdistyksen sivujen kautta viimeistään 31.10.2019. Maksu tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai laskulla.

Esitelmien ja tiivistelmien kieli on suomi tai englanti. Tiivistelmien pituus on 1 – 4 sivua mukaan lukien kuvat ja lähdeluettelo (Fontti Arial 12 pt, otsikko 18 pt ja väliotsikot 14 pt). Tiivistelmät toimitetaan MS word tiedostona sähköpostilla Ilkka Lahdelle (etunimi.sukunimi@gtk.fi) viimeistään 31.10.2019. Kokousohjelma lähetetään osallistujille noin viikko ennen kokousta.

Tervetuloa Rovaniemelle!

Ilkka Lahti