Vuorimiespäivät 27.-28.3.2020

Valitse, haluatko ilmoittautua ja tehdä pöytävarauksen illalliselle tai lauantain lounaalle vai pelkästään ilmoittautua vuosikokoukseen:

Muutoksia ilmoittautumisiin, nimiin, ruokavalioihin ja varauksiin voit tehdä sähköpostiin saamasi linkin kautta. Voit myös itse täydentää linkin kautta henkilöt, joiden nimi ei ole varaushetkellä tiedossa.

Yhdistyksen 77. Vuosikokous pidetään perjantaina 27.3.2020 Marina Congress Centerissä, Helsingissä. Päivän teema on: Kiertotalous – kierrätettävyys – vastuullisuus

Illallistanssijaiset juhlitaan perjantaina Dipolissa. Myös lauantain iloinen lounas nautitaan Dipolissa. Kutsu ja ohjeet ilmoittautumiseen ja pöytävarauksiin postitetaan jäsenille helmikuun alkupäivinä.

Ilmoittautumisohjeet

Tänä vuonna tilaa on varattu runsaasti, jotta mahdollisimman moni pääsee osallistumaan ja ettei ilmoittautuminen aiheuta turhaa stressiä.

Yleinen ilmoittautuminen avataan 17.2.2020 klo 9.00. Ennakkovarauksen 8 hengen tai isommille seurueille voi tehdä 1.-10.2.2020 välisenä aikana ennakkovarauslomakkeella.

Pöytävarauksen yhteydessä voit myös ilmoittautua kokoukseen klikkaamalla perjantain illallisen ja lauantain lounaan varausten jälkeen  ”Siirry eteenpäin” –painiketta. Tämän jälkeen kohdassa 3. ”Ilmoittautuminen kokouksiin” voit kirjoittaa nimesi ja valita vaihtoehdon osallistua pelkästään kokouksiin tai sekä kokouksiin että kokouslounaalle. Tehtyäsi pöytävaraukset ja/tai kokousilmoittaumisen, voit lisätä myös seuralaiselle ohjelman.

Huom! Valitsemasi pöytäpaikat säilyvät ostoskorissasi 30 minuuttia. Teethän siis ostokset yhdellä kertaa. Vanhentuneet valinnat vapautuvat muiden käyttäjien varattavaksi.

Hinnat

Pöytävaraus illalliselle pe 27.3. hinta 86 € / hlö (pöytäkartta), pöytävaraus lounaalle la 28.3. hinta 59 € / hlö (pöytäkartta), yhdistyksen vuosikokous ilmainen, perjantain kokouslounas 47 € / hlö ja seuralaisten ohjelma 40 € / hlö.

Muutokset

Muutoksia ilmoittautumisiin ja varauksiin voit tehdä järjestelmässä itse sähköpostiin saamasi linkin kautta. Toiseen pöytään siirtymisissä pyydämme kuitenkin ottamaan yhteyttä järjestäjiin. Sähköpostiin saamasi linkin kautta voit myös perua osallistumisia ja näistä kirjautuu järjestäjille automaattisesti pyyntö rahojen palautuksesta. Ilmoittautumisajan jälkeen tapahtuneista peruutuksista ei palauteta rahoja takaisin ilman erityistä pakottavaa syytä.

Lisätiedot

Kaikki ilmoittautumiseen liittyvät kysymykset ja plaseeraus: vmp@vuorimiesyhdistys.fi (040 5559260)

Jäsentietojen ja jäsenmaksujen päivitys: leena.vanhatalo@vuorimiesyhdistys.fi (050 3834163)

Ilmoittautumisjärjestelmän toimintaan ja kehittämiseen liittyvät kysymykset:
topias.siren@vuorimiesyhdistys.fi (050 3549582) ja
ted.nuorivaara@vuorimiesyhdistys.fi (050 3441879)