Vuorimiespäivät 29.-30.3.2019

Valitse, haluatko ilmoittautua ja tehdä pöytävarauksen illalliselle tai lauantain lounaalle vai pelkästään ilmoittautua vuosikokoukseen:

Pöytävarauksen yhteydessä voit myös ilmoittautua kokoukseen klikkaamalla perjantain illallisen ja lauantain lounaan varausten jälkeen  ”Siirry eteenpäin” –painiketta. Tämän jälkeen kohdassa 3. ”Ilmoittautuminen kokouksiin” voit kirjoittaa nimesi ja valita vaihtoehdon osallistua pelkästään kokouksiin tai sekä kokouksiin että kokouslounaalle. Tehtyäsi pöytävaraukset ja/tai kokousilmoittaumisen, voit lisätä myös seuralaiselle ohjelman.

Hinnat ja lisätiedot

Pöytävaraus illalliselle pe 29.3. hinta 86 € / hlö (pöytäkartta), pöytävaraus lounaalle la 30.3. hinta 59 € / hlö (pöytäkartta), yhdistyksen vuosikokous ilmainen, perjantain kokouslounas 47 € / hlö ja seuralaisten ohjelma 39 € / hlö.

Huom! Valitsemasi pöytäpaikat säilyvät ostoskorissasi 30 minuuttia. Teethän siis ostokset yhdellä kertaa. Vanhentuneet valinnat vapautuvat muiden käyttäjien varattavaksi.