Vuorimiespäivien ilmoittautuminen siirtyy maanantaille 20.2. klo 09.00

Tapahtuma-aika: 24.03.2023 - 25.03.2023

Vuorimispäivien ilmoittautuminen siirtyy viikolla eteenpäin maanantaihin 20.2. klo 09.00!

Vuorimiespäivien ennakkoilmoittautumisten lomakkeen sulkeutumisen jälkeen saimme useita tiedusteluja pöytäpaikkojen varausmahdollisuudesta. Haluamme varmistaa, että kaikki halukkaat varmasti pääsevät osallistumaan Vuorimiesyhdistyksen 80. juhlavuoden tapahtumiin, minkä seurauksena päädyimme laajentamaan sekä perjantain illallisen että lauantain iloisen lounaan juhlijoiden kokonaismäärää. Tästä johtuen kummankin tilaisuuden pöytäkartat ja ennakkovarauksissa tehdyt plaseeraukset pitää tehdä uusiksi. Samat muutokset ja valmistelutyö pitää tehdä myös ilmoittautumisjärjestelmään. Päätimme siirtää ilmoittautumisten alkamispäivää viikolla eteenpäin, jotta kaikki on varmasti valmiina.

Lisäpaikoista huolimatta perjantai-illan ennakkovarausaste on maksimissaan, eikä perjantain juhlaillalisen osalta voida ottaa vastaan enempää ennakkovarauksia tällä hetkellä.

Päivitetty Vuorimiespäivien ilmoittautumisaikataulu on seuraava:

Varausjärjestelmä avataan kiihdytyskaistalla 20.2.2023 klo 9.00 ja on auki 13.3.2023 klo 22.00 asti. Ennakkoon varatut pöytäpaikat pysyvät varattuina 1.3. klo 09.00 asti, minkä jälkeen ne vapautuvat kaikille varaajille.

Linkki ilmoittautumiseen ja vuorimiespäivien kiihdytyskaistalle.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.