13. Geokemian Päivät

Tapahtuma-aika: 28.11.2018 - 30.11.2018

13. Geokemian Päivät – Geokemialliset on-site -analyysimenetelmät geologisessa tutkimuksessa

28.11.2018 – 30.11.2018

Geokemian Rengas, Vuorimiesyhdistyksen (VMY) geologijaosto, Geologiliitto ja Oulun yliopiston kaivannaisalan tutkimusyksikkö järjestävät 13. Geokemian Päivät marraskuun 2018 lopussa teemalla ”Geokemialliset on-site -analyysimenetelmät geologisessa tutkimuksessa”. Myös muut geokemian analytiikkaan liittyvät esitelmät ovat tervetulleita. Päivien ohjelmassa on kaksipäiväisen seminaarin lisäksi opiskelijoille suunnattu lyhytkurssi (28.11.) kenttäanalysaattoreista (kouluttajana mm. Bruno Lemiere Ranskan geologisesta tutkimuskeskuksesta BRGM:stä) ja temaattinen sessio ”Geologit työelämässä”, joka järjestetään yhteistyössä Geologiliiton kanssa. Ohjelma tarkentuu alkusyksystä.

Pyydämme suomen- tai englanninkielisiä esitelmä- tai posteritiivistelmiä 14.9.2018 mennessä sähköpostitse (pertti.sarala(at)gtk.fi tai pasi.eilu(at)gtk.fi). Esitysten aihe voi olla varsinaisen teeman lisäksi laajemminkin geokemian analytiikkaan liittyvä geologian eri osa-alueilta. Tiivistelmien pituus sisältäen kuvat ja taulukot on maksimissaan kaksi A4-sivua noudattaen mallipohjaa (saatavana VMY:n verkkosivulta http://vuorimiesyhdistys.fi). Halukkailla on mahdollisuus tarjota laadukkaita ja laajasti kiinnostavia esitelmiä myös keynote-esityksiksi. Kokoustiivistelmät julkaistaan VMY:n B-sarjassa. Lisäksi yrityksille ja organisaatioille tarjotaan mahdollisuus osallistua tapahtumaan näytteilleasettajina (kysy lisää järjestäjiltä).

Seminaarin ilmoittautuminen ja tiedot osallistumismaksusta julkaistaan VMY:n verkkosivuilla (www.vuorimiesyhdistys.fi) avautuu syyskuun 2018 aikana. Osallistumismaksu on 100 € sisältäen materiaalit, lounaat ja ilta- ja aamupäiväkahvit. Opiskelijoiden osallistuminen on maksutonta (edellyttää suullista tai posteriesitystä).

Lisätietoja seminaarista, tiivistelmistä ja esityksistä sekä järjestelyistä saa kokouksen järjestäjiltä, alan lehdistä ja VMY:n verkkosivuilta sekä jäsenkirjeistä.

Paikka: Oulun yliopisto, Oulu

Pertti Sarala
pertti.sarala(at)gtk.fi

Pasi Eilu
pasi.eilu(at)gtk.fi

Geokemian Päivät 2018 Ohjelma

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.