Pohjoinen Teollisuus 2022 tapahtuma

Tapahtuma-aika: 18.05.2022 - 19.05.2022

Tervetuloa Pohjoinen Teollisuus 2022 -suurtapahtumaan. Vuoden 2022 messujen kantava teema on Pohjoisen menestyksen tekijät. Messujen aikana kuulemme mielenkiintoisia puheenvuoroja ja näemme mielenkiintoisia tuoteuutuuksia. Kaksipäiväisen tapahtuman aiheet käsittelevät pohjoisen Suomen teollisuuden tulevaisuutta, kasvua ja elinvoimaa, eri näkökulmista ja pääsemme sukeltamaan syvälle kestävään kehitykseen, suurien investointiprojektien johtamiseen, kaivosteollisuuteen sekä kunnossapitoon.

Tapahtuma on suunnattu kaikille pohjoisen Suomen teollisuuden ammattilaisille. Pohjoinen Teollisuus 2022 tarjoaa kävijöille laajan kattauksen teollisuuden palveluita, tuotteita sekä uusinta tietoa. Messujen aikana järjestämme yhteistyössä Kunnossapitoyhdistys Promaint ry:n kanssa Oulun jäähallissa  Pohjoinen Teollisuus -kongressin 18.5. sekä Pohjoinen Teollisuus -digitalisaatioseminaarin 19.5.

Vuorimiesyhdistys on mukana tapahtumaa tukemassa.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.