RIK-jaoston Syysseminaari ”Myllyjen elinkaari ja uudet mahdollisuudet jauhatukseen” järjestetään 21.11. Lappeenrannassa

Tapahtuma-aika: 21.11.2019 - 21.11.2019

Arvoisat Vuorimiehet!

Vuorimiesyhdistyksen Rikastus- ja prosessijaoston uudessa syyseminaarissa laitetaan myllyt pyörimään ja perehdytään jauhatukseen!

Rikastus- ja prosessijaoston syysseminaari pidetään 21.11.2019 LUT-yliopistolla Lappeenrannassa (Yliopistonkatu 34, 53850 Lappeenranta).

Päivän teemana on myllyjen elinkaari ja uudet mahdollisuudet jauhatuksessa. Päivän aikana perehdytään siihen, kuinka pystymme havaitsemaan jauhatuksen erilaiset viat varhaisessa vaiheessa, pääsemme tutustumaan hienojauhatuksen elinkaareen sekä tutustumme ennustavien huoltomallien mahdollisuuksiin. Lisäksi opimme, kuinka jauhatusparametreilla voidaan vaikuttaa suodatuskäyttäytymiseen. Päivän kruunaa tehdasvierailu Flowrox Oy:llä sekä illanvietto Nuutinnokassa.

Ilmoittautuminen seminaariin on nyt auki – sitovat ilmoittautumiset pyydetään tekemään 11.11. mennessä. Ilmoittautuminen toimii Vuorimiesyhdistyksen nettikaupan kautta, oheisesta linkistä http://vuorimiesyhdistys.fi/kauppa/tapahtumat/rikastus-ja-prosessijaoston-syysseminaari-myllyjen-elinkaari-ja-uudet-mahdollisuudet-jauhatukseen-lappeenrannassa-22-11/. Paikkoja on rajoitetusti, joten toimi ripeästi! Seminaarin hinta on 35 euroa, johon sisältyy esitysten lisäksi lounas, kahvit ja illallinen. Ilmoitathan mahdolliset erikoisruokavaliot lisätieto-kenttään!

Alla seminaarin ohjelma ja aikataulu.

Ohjelma (paikkana Luentosali 1326)

09:00              Ilmoittautuminen ja kahvit

09:30              Tilaisuuden avaus

09:35              Mill Failures, Inspections, and RetrofitsMoris Fresko, Metso Minerals

12:00              Lounas

13:00             HIG/Hienojauhatuksen elinkaariHarri Lehto, Outotec Minerals Processing

14:00              Lifetime optimization with predictive maintenance models – Samu Pylkkänen – Nortal Industry

15:00              Kahvit

15:30              Jauhatusparametrien vaikutus suodatukseenProfessori Antti Häkkinen, LUT-yliopisto

17:00              Tutustuminen Flowrox Oy

• Flowrox kaivosteollisuuden partnerina
  • IoT-pohjaisen Malibu-alustan soveltaminen teollisuudessa
  • Tehdasvierailu

18:30              Päivällinen ja illanvietto Nuutinnokassa

Nähdään Syysseminaarissa!

Terveisin,

Syysseminaarimestarit Paula, Miika ja Ville

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.