Vuorimiespäivät 2023 ja yhdistyksen 80. vuosikokous Helsingissä 24.–25.3.2023

Tapahtuma-aika: 24.03.2023 - 25.03.2023

Huomioithan, että aikaisemmin ilmoitettu ilmoittautumisaika on muuttunut. Tämä artikkeli on päivitetty uusimman tiedon mukaan.

Arvon Vuorimiesyhdistyksen jäsen, tervetuloa osallistumaan Vuorimiespäiville ja yhdistyksen 80. vuosikokoukseen! Vuosikokous järjestetään Marina Congress Centerissä, iltajuhla Terrafamen isännöimänä Messukeskuksessa ja lauantain iloinen lounas Crowne Plazzassa. Ilmoittautuminen aukeaa 20.2. klo 9.00 ja sulkeutuu 13.3. klo 22.00.

ILMOITTAUTUMINEN, PÖYTÄVARAUKSET JA MAKSAMINEN

VARAUSJÄRJESTELMÄ

Varausjärjestelmä avataan 20.2.2023 klo 9.00 tällä sivulla. Ennakkoon varatut paikat on järjestäjien toimesta merkitty pöytäkarttaan. Jos sinulle on varattu paikka johonkin ennakkoon varattuun pöytään, sinun on syötettävä tietosi 1.3. klo 9.00 mennessä. Tätä varten saat pöytäsi isännältä/emännältä PIN koodin. Pöydän isännän/emännän tulee myös huolehtia, että hänen varaamaansa pöytään on syötetty kaikki nimet tähän mennessä! Kaikki ennakkoon varatut paikat, joihin ei ole syötetty nimitietoja, vapautuvat 2.3. muille varaajille.

Jos sinulla tai seurueellasi ei ole ennakkovarausta, voit varata paikkoja 20.2. klo 9.00 alkaen. Valitse ensin pöytäkartasta haluamasi paikat. Tämän jälkeen siirry nimien ja ruokavalioiden syöttöön. Samalla voit tehdä ilmoittautumiset kokoukseen, kokouslounaalle ja seuralaisten ohjelmaan. Tämän jälkeen on maksun aika. Prosessiin on aikaa puoli tuntia, jonka jälkeen merkitsemäsi paikat vapautuvat. Siksi sinun kannattaa kerätä seurueesi tiedot valmiiksi. Myös seuralaisten nimet ja erityisruokavaliot on kirjattava samalla kertaa. Mikäli et millään puolessa tunnissa ehdi, voit pyytää sähköpostiisi linkin, jonka kautta tietoja voi vielä myöhemmin muokata ja täydentää.

MUUTOKSET

Muutoksia ilmoittautumisiin ja varauksiin voit tehdä järjestelmässä itse. Jos haluat vaihtaa pöytää, pyydämme kuitenkin ottamaan yhteyttä järjestäjiin, ks. TIEDUSTELUT. Sähköpostiin saamasi linkin kautta voit myös perua osallistumisia ja näistä kirjautuu järjestäjille automaattisesti pyyntö rahojen palautuksesta. 14.3.2023 jälkeen tapahtuneista peruutuksista ei palauteta rahoja takaisin ilman erityistä pakottavaa syytä.

JÄRJESTELMÄN SULKEMINEN

Järjestelmä suljetaan maanantaina 13.3.2023 klo 22.00. Ilmoittautuminen, pöytävaraukset ja mahdolliset muutokset on tehtävä siihen mennessä. Sen jälkeen voit käyttää enää kohdassa TIEDUSTELUT annettuja sähköpostiosoitteita.

MAKSAMINEN

Perjantai: lounas 50 €, seuralaisten ohjelma 40 €, illallinen 89 €
Lauantai: lounas 61 €

Koko seurueen maksut tapahtuvat ilmoittautumisen yhteydessä suoraan verkkopankin kautta. Jos välttämättä tarvitset laskun, veloitamme laskutuslisän 10 euroa. Maksathan laskun mahdollisimman nopeasti.

LAUANTAI LOUNAAN JATKOT

Juhlavuoden kunniaksi lounaan jälkeen järjestetään viralliset jatkot Talvipuutarhassa sekä sen viereisessä tilassa. Tilaa on riittävästi kaikille innokkaille. Baarista saa maksua vastaan juomaa ja yöpalaa. Juhlat jatkuvat näissä tiloissa klo 23:30 saakka.

Jos olet aikeissa osallistua lauantain lounaan virallisille jatkoille, pyydämme merkkaamaan tähän viittaavan täpän ilmoittautumisen yhteydessä. Kyseessä ei ole sitova ilmoittautuminen, vaan kartoitamme arvioitua osallistujamäärää näiden aieilmoittautumisten perusteella.

ERITYISRUOKAVALIOT

Ruokarajoitteet syötetään ilmoittautumisen yhteydessä.

TIEDUSTELUT JA YHTEYDENOTOT

Kaikki tiedustelut tehdään ensisijaisesti sähköpostilla. Soittaakin saa!

Kaikki ilmoittautumiseen liittyvät kysymykset: vmp@vuorimiesyhdistys.fi (040 3732219)

Jäsentietojen ja jäsenmaksujen päivitys: leena.vanhatalo@vuorimiesyhdistys.fi (050 3834163)