Ilmoittaudu Metallurgijaoston syysekskursiolle Outokumpu Tornioon 29.8.2023

Metallurgijaoston syysekskursio pidetään tänä vuonna Outokummulla Torniossa 29.8.2023. Luvassa on kattava tehdaskierros sekä tietysti rentoa iltaohjelmaa hyvässä seurassa. Ilmoittaudu mukaan alla olevan linkin kautta.

Mitä: MET-jaoston syysexcu
Missä: Outokumpu Stainless Oy, Tornio
Milloin: Ti 29.8.2023
Hinta: 30 EUR

Ilmoittautuminen: Metallurgijaoston syysexcu Outokumpu Stainless, Tornio – Vuorimiesyhdistys (ilmoittautuminen päättyy pe 11.8.2023)

Aikataulu:
08:30            Lähtö Oulun lentoasema
                     Välipysähdyspaikat: linja-autoasema, Ideapark
11:00            Outokumpu Stainless Oy
                     Tehdasvierailu, lounas
17:00            Illallinen
21:00            Lähtö Ouluun
23:00            Paluu Oulun Torinrantaan
                     Pysähdyspaikat: Ideapark, Oulun keskusta

Majoitus:

Majoituksen voi halutessaan varata seuraavista hotelleista: Scandic Oulu Station ja Scandic Oulu City

Varaukset voi tehdä osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä alennuskoodia FIARB.

Varaukset tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen saapumista ja majoitusvarauksen voi perua klo 18.00. mennessä tulopäivänä.

Huoneita voi varata tarjotulla koodilla hotellin varaustilanteen mukaan, hotellilla on oikeus yksipuolisesti sulkea tarjoushinnan saatavuus.

Nettisivu varauksen tekoon: https://www.scandichotels.fi/?bookingcode=FIARB

Kysymyksiin vastaa: Excumestari Ville-Valtteri Visuri, p. 050 4125642, ville-valtteri.visuri@oulu.fi

Tervetuloa!