Rikastus- ja prosessijaosto

Olemme edelläkävijöitä, jotka rakentavat tulevaisuuden rikastamoja.

Rikastus- ja prosessijaosto

Vuonna 1971 perustetun jaoston tavoitteena on syventää jäsenten ammattitaitoa, tehostaa ammatillista yhteistoimintaa sekä edistää alan ja jäsenkunnan arvostusta. Jaostossa on noin 500 jäsentä. Arvolupauksemme kuuluu: Kehitämme prosesseja joilla nostamme mineraalien jalostusarvoa turvallisesti, ekologisesti ja kestävästi.

Jaosto järjestää joka vuosi Vuorimiespäivien yhteydessä Talviseminaarin, jossa käsitellään ajankohtaisia aiheita rikastuksen tekniikoista yhteiskuntasuhteisiin. Syksyisin jaosto järjestää syysretken, jonka kohteet ja teemat vaihtuvat, mutta humoristinen ja asioihin perehtyvä ilmapiiri pysyy. Jaostolle on tärkeää, että jäsenet pääsevät vaikuttamaan tuleviin seminaareihin ja tapahtumiin, joten syksylle on lisätty yksi seminaaripäivä. Parhaimmat seminaarit ja retket tehdään osallistumisien, loistavien jäsenten ja palautteiden kautta.

Rikastus- ja prosessijaostoa voi seurata X:ssä ja Facebookissa.

Johtokunta

Joakim Colpaert, DI
Metso
etunimi.sukunimi@mogroup.com