Metallurgijaosto

Tuomme yhteen Suomen metallialan ammattilaiset inspiroiviin ja kehittäviin tapahtumiin.

Metallurgijaosto

Metallurgijaoston tavoitteena on syventää jäsentensä ammattitaitoa, tehostaa ammatillista yhteistoimintaa sekä edistää alan ja jäsenkunnan arvostusta. Metallurgijaosto on Vuorimiesyhdistyksen suurin jaosto, johon kuuluu noin 1000 prosessi- ja fysikaalisen metallurgian alalla toimivaa jäsentä.

Jaoston toiminta keskittyy vuosittaisiin tapahtumiin, kuten vuosikokous ja Vuorimiespäivät, ammatillinen kesäretki sekä syysseminaari, joka järjestetään yleensä yhteistyössä jonkun yrityksen kanssa. Metallurgian VAT järjestää yhdessä POHTO:n kanssa alan koulutustapahtumia, lisätietoja saa osoitteesta www.pohto.fi. Lisäksi osasto järjestää infotilaisuuksia alan korkeakouluissa.

Johtokunta

Puheenjohtaja