Kaivos- ja Louhintajaoston Syysretki 2022 ilmoittautuminen on avattu

Ilmoittautumisaikaa Syysretkelle 2022 on jatkettu 5.8.2022 saakka.
Linkki ilmoittautumissivulle.

Matkakohteina Kemin kaivos ja Oulun Yliopisto. Näiden lisäksi luvassa Keliberin ja Tapojärven tilannekatsaus. Tarkempia tietoja alla!

Kysymyksiin vastaavat:

Annukka Kokkonen
annukka.kokkonen@sandvik.com

Mikko Airaksinen
mikko.airaksinen@yara.com

Kaivos- ja louhintajaoston syysretki 5-6.9.2022 / Oulu-Kemi

Parahin Vuorimies!

Uusintayritys eli Kaivos- ja louhintajaosto on aikeissa ja toiveessa järjestää perinteisen kotimaan syysretken 5.–6.9.2022. Matkakohteena Kemin kaivos sekä Oulun Yliopisto. Tulemme vierailukohteiden esityksen lisäksi kuulemaan myös Keliberin ja Tapojärven tilannekatsauksen. Retki alkaa maanantaina 5.9 8.30 Oulun keskustasta lentokentän kautta ja päättyy tiistaina 6.9 13.30 Oulun lentokentälle.

Syysretkelle pääset perinteiseen tapaan ilmoittautumalla ajoissa ja maksamalla osallistumismaksun. HUOM! Vasta maksun suoritus vahvistaa tilauksen eli paikan retkelle.

Retkelle mahtuu enintään 48 henkeä ilmoittautumisjärjestyksessä (+2 nuorta jäsentä stipendillä).

Osallistumismaksu riippuu osallistujamäärästä sekä siitä, että haluaako majoittua retken ajan yhden hengen huoneessa vai jakaa huoneen ja majoittua näin ollen kahden hengen huoneessa. Voit halutessasi myös osallistua ilman järjestettyä majoitusta tai osallistua vain jommallekummalle päivälle. Hinnat ovat alustavasti seuraavat (kun 50 osallistujaa):

• Majoitus yhden hengen huoneessa 220 €
  • Majoitus kahden hengen huoneessa 170 €
  • Ei majoitusta tai vain toinen retkipäivä 100 €.

Hintaan sisältyvät kuljetukset, yöpymisen ja retkiohjelmassa mainitut ateriat juomineen.

Kaivosjaosto myöntää matkalle nuoren jäsenen stipendin 1+kurssikaveri, mikä kattaa retkiohjelman mukaiset kustannukset kokonaisuudessaan. Vapaamuotoinen stipendihakemus tulee jättää viimeistään 15.8.2022 osoitteeseen annukka.kokkonen@sandvik.com. Hakijoille ilmoitetaan päätöksestä elokuun aikana.

Jäsenistölle on lähetetty kutsu kokonaisuudessaan sähköpostitse, mikäli kutsu ei ole sinua tavoittanut ja haluat sen saada, ole yhteydessä allekirjoittaneeseen. Retkelle ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjelma ilmoittautumisajan päätyttyä.

Antoisaa syysretkeä ja tapaamistamme odotellen.

Kaivos- ja louhintajaoston puolesta,

Annukka Kokkonen

p. 040 8414 850  annukka.kokkonen@sandvik.com

ILMOITTAUDU NYT!

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.