26.03.2020 – 26.03.2020

Rikastus- ja prosessijaoston Luokitusseminaari to 26.3. Helsingissä

Rikastus- ja prosessijaosto järjestää perinteisen Talviseminaarin Vuorimiespäivien aattona, torstaina 26.3.2020! Paikkana toimii tänäkin vuonna tuttu ja turvallinen Radisson Blu Royal (osoite Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki).

Seminaari alkaa aamusta ja päättyy noin klo 16 iltapäivällä. Seminaarin hinta on 160 euroa. Osallistumismaksu kattaa koko seminaariohjelman, johon sisältyy aamukahvit, seminaaripuhujat, lounas ja iltapäiväkahvit. Tarkempi seminaariohjelma puhujineen julkaistaan lähiaikoina!

Sitovat ilmoittautumiset seminaariin voi tehdä yhdistyksen verkkokaupassa, jonne pääsee oheisesta linkistä. Ilmoittautuminen aukeaa to 23.1. klo 12. (Huomioithan, että voit valita yhdistyksen verkkokaupassa, että maksatko summan heti tililtä vai otatko laskun. Seminaarimaksu pyydetään maksamaan 16.3.2020 mennessä!)

Jaoston nuorille jäsenille seminaari on ilmainen – paikkoja on rajoitetusti. Nuoret jäsenet voivat ilmoittautua sähköpostitse suoraan jaoston sihteerille Sini Anttilalle (etunimi.sukunimi@terrafame.fi).

Terveisin,

Rikastus- ja prosessijaoston talviseminaarimestarit Simo Pyysing (etunimi.sukunimi@mail.weir) ja Teemu Alatalo (etunimi.sukunimi@poyry.com)