Kairauspäivät ”Kairaus ja viestintä” 5.11.2024

05.11.2024

Tapahtumakategoriat

Kairauspäivät 2024 ”Kairaus ja viestintä” järjestetään 5.11.2024 klo. 8:30-16:00 FinnMateria-messujen yhteydessä Jyväskylässä Paviljongissa.

Seminaarissa käsittelemme viestintää monipuolisesti eri näkökulmista, erityisesti konfliktitilanteissa. Päivän aikana kuulemme monipuolisia asiantuntijapuheenvuoroja yhtiöiltä, urakoitsijoilta ja tutkijoilta sekä  päivän lopuksi Leena Hirvonen www.leenahirvonen.fi pitää vuorovaikutteisen viestintäkoulutuksen.

Tapahtuma tarjoaa osallistujille syvällistä tietoa ja käytännön työkaluja tehokkaan ja vastuullisen viestinnän toteuttamiseen eri tilanteissa. Tämä on erinomainen tilaisuus oppia lisää viestinnän vaikutuksista, päivittää osaamista alan uusimmistä käytännöistä ja verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa.

Hinta VMY:n jäsenille on 75€ ja muille 85€. Hinta sisältää seminaariohjelman ja viestintäkoulutuksen sekä lounaan ja kahvit.

Ilmoittautumisenne toivomme saavamme sähköpostilla osoitteeseen anna.alhoke@gmail.com viimeistään 30.9.24. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erikoisruokavaliot.

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan kairauspäivien osallistumismaksu VMY:n tilille seuraavilla tiedoilla:

Vuorimiesyhdistys ry
FI80 4108 0010 3050 95
”osallistujan nimi & kairauspaivat 2024”.

Tarkka seminaariohjelma toimitetaan osallistujille ennen tapahtumaa.