Tilaus- ja sopimusehdot

Toimitusehdot

Vuorimiesyhdistys myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai yrityksille. Vuorimiesyhdistys ei ole arvonlisäverovelvollinen yhdistys, mutta tarvittaessa vastaa mahdollisesti tuotteiden hintoihin sisältyvästä arvonlisäverosta. Pidätämme oikeuden hintojen, toimitusehtojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jäsentapahtumiin osallistumisen ehtona on, ettei jäsenellä ole kolmelta vuodelta jäsenmaksuja maksamatta – ellei tapahtumajärjestäjä päätä toisin. Vuorimiesyhdistys pidättää oikeuden tarkistaa tapahtumiin ilmoittautuneilta jäsenyystiedot tai jäsenmaksutiedot, sekä tarvittaessa estää osallistumisen tapahtumaan ja joko palauttaa mahdollisen tapahtumamaksun tai pidättää sen riippuen tarkemmista tapahtumakohtaisista ehdoista. Mikäli herää epäilys, että tapahtumaan on ilmoittauduttu häiritsemistarkoituksessa, varaa Vuorimiesyhdistys oikeuden toimihenkilön päätöksellä estää henkilön pääsy tapahtumaan. Vuorimiespäivien yhteydessä rahoja ei palauteta viikkoa lähempänä tapahtumaa, jos henkilö peruu itse osallistumisensa, jos varauksen henkilötietoja järjestäjien pyynnöstä huolimatta ei ilmoiteta tai jos oikeudettoman henkilön pääsy tapahtumaan estetään.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan kotisivuilla osoitteessa www.vuorimiesyhdistys.fi ja maksamalla ostoskorin sisältö soveltuvalla maksutavalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus ja maksuohjeet. Vahvistusviestien vastaanottaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Alennukset

Mahdollisiin alennuksiin oikeutettujen, kuten kutsuvieraat, työelämän ulkopuolella tai eläkkeellä olevat jäsenet, vastuulla on ilmoittaa ja ylläpitää tietoa alennusperusteista. Alennuksia voi käyttää vain etukäteen ilmoitetuin perustein eikä alennuksia voi siirtää toiselle henkilölle ilman Vuorimiesyhdistyksen kirjallista lupaa. Vuorimiesyhdistys varaa oikeuden periä virheellisesti annetut alennukseet takaisin.

Toimitusaika

Postitse toimitettavat tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja toimitetaan postitse. Toimitusaika on 1-2 viikkoa ruuhkatilanteen mukaan. Ilmoitamme tilaajalle, mikäli tuote on tilapäisesti lopussa. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä yhdistyksen rahastonhoitajaan.

Posti- ja toimituskulut

Postitse toimitettaviin tilauksiin voidaan tarvittaessa lisätä välttämättömät postikulut, kuluista pyritään ilmoittamaan ostoksen yhteydessä mahdollisimman selkeästi eikä niitä pääsääntöisesti jälkikäteen lisätä.

Reklamaatio- ja palautusehdot

Mikäli toimitus ei vastaa tilausta, asiakkaan tulee viipymättä ottaa yhteyttä yhdistykseen.

Asiakkaan tulisi ilmoittaa viestissään tilausnumero, joka löytyy tilausvahvistuksesta ja lähetteestä. Virheellinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta palautetaan asiakkaan tilille sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut viallinen tuotteen. Tilauksen peruutuksen ja tuotteen palautuksen edellytyksenä on, että tuote on samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa ja että tuotteen palauttaminen tapahtuu viipymättä. Palautukseen tulee liittää lähetyksessä mukana ollut lasku/kuitti. Palautusosoite on:

Leena Vanhatalo
Vuorimiesyhdistys Ry
Vasamantie 122
33450 Siivikkala

Sähköisesti toimitettuja tuotteita ei voi peruuttaa tai palauttaa kuin erikoistapauksissa.

Tietoa maksutavoista

Vuorimiesyhdistys käyttää maksuissa maksuvälittäjänä Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämää maksupalvelua. Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää, ja sillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy maksutapahtuma Checkout Finland Oy:n nimissä. Vuorimiesyhdistys huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, ole yhteydessä yhdistyksen rahastonhoitajaan.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla, joista sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy. Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Mikäli verkkokaupassamme on käytössä luottokorttimaksut, voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta Vuorimiesyhdistyksen järjestelmiin.

Siirto

Mikäli verkkokaupassamme on käytössä Siirto maksutapa, Siirto maksutapaa käyttäen voi tehdä ja vastaanottaa tilisiirtoja, jotka välitetään maksajalta saajalle lähes reaaliaikaisesti. Palvelussa maksaja voi siirtää rahaa maksunsaajan matkapuhelinnumeron perusteella. Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

Lasku- ja osamaksupalvelut

Mikäli verkkokaupassamme on käytössä lasku- ja osamaksupalvelu maksutapa, niin Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP (ehdot), Collector (ehdot), Jousto, Mash ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot. Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista palveluntarjoajien verkkosivuilta.

Myyjän tiedot

Vuorimiesyhdistys – Bergsmannaföreningen Ry